Fredagsmys !

Hej hej , sry att jag inte har skrivit på några dagar mitt internett har inte funkat.

Idag äre Fredag and I like it ! Nu har jag fötat tills på söndag, men kanske måste göra om det .. Sen har jag även lagat fredags middag till mig själv , mamma har åkt till Norge. Det vart i alla fall lax och stekt potatis och limesås , Mumms med stort M!
Senare ikväll så ska jag vandra över till Frida där jag och flickorna ska snacka lite skit ! Inte helt fel va, blir även te och kladdis :D Love it !

ha en trevlig Fredagskväll !

( en liten mening till frida oxå, kolla min "överskrift" inget datum där inte )

här kommer en bild på min mat ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

oj jävlar du :o första gången tror jag! men du har fortfarande mellanrum innan ! haha :)

2010-09-24 @ 17:50:34
URL: http://bruuman.blogg.se/
Postat av: amanda

jävligt snygg header bruden. eller hur det stavas! ^^

2010-09-25 @ 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0