3 April.

God kväll!

Måste först säga en tråkig sak.. Jag glömde sladden till min kamera uppe i byn så jag har inte någon sladd och därför kan jag inte lägga ut tema ikväll. Kanske kan jag få tag i sladden imorgon. Men jag har i alla fall tagit ett tema!
Idag har vi vart hemma i byn och fiskat med släkten alla va där och skulle fira mig. Fyller visseligen itne år förens den 18 men det va enda helgen som funkade. Vi ha grillat kolbulle och fiskat. Sen åkte alla hem till oss och åt tårta och kakor. Fick jätte fina presenter, Tack så jätte mycket !

Nu har jag gjort massa läxor och nu åker pyamasen på och sen väntar räkmackor mumms !! efter det blir det  sängen är sjukt trött efersom pappa hade ställt klockan på 04.00 -.- Sen så regnade det jätte mycket så det droppade vatten utanför väggen så då kunde jag naturligtvis inte sova.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0