11 Februari.

Hej. Usch vilken dag inte alls bra det här.  Först och främst vart jag jätte missnöjd med sminket, håret OCH kläderna ?! och sen så var jag extremt jävla trött.. Plus att dumma Emad slog mig på min piercing och det kändes ungifär som någon körde upp en kniv och skar av näsan på mig helt seriöst, vilken smärta ! Tack Emad. Efter det så hade vi spelning och jag är så le på min gitarrlärare som favoriserar till och med Elin sa det så jag mena, och det har jag kännt ett tag. Så när jag kom hem ringde jag till mamma och sa att hon fick ringa och säga att jag ska sluta även om jag inte vill. Jag ska lära mig på egen hand istället. Jag har ju grunderna.

Ne fy fan vilken hemsk dag ville bara lägga mig under täcket och skriiika allt vad jag kunde!

Ikäll ska jag och brudarna ha klädbytarkväll. Alltså vi har rensat våra garderober och så får vem som helst ta från mina kläder och får jag ta utav deras^^ Det ska bli kul jag har även bakat en liten kaka :)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0