22 Februari.

Hej. Usch vilken värdelös dag detta ha varit, inte för att gnälla men. Ont i magen ont i huvudet kallsvettas hela tiden typ feber och en sjuk hosta. Så jobbigt. Och tänkte jag ju lägga ut någon bild så skulle jag kolla vad jag hade på kameran det gjorde jag då vid 4 ? och Sen så raderade jag bassa grejs innan jag skulle lägga in på datan. Så skulle jag äta och kom moster och sen va vi på affären så att batteriet tog slut i kameran härligt Karin, bra jobbat! Imorgon bli jag hemma från skolan oxå. Ska göra klart en dans och sen lite läxor och redigera bilder då har jag bestämt! Nu har jag klagat klart mina vänner ! :)

Ha en fortsatt härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

KRYA! :D

2011-02-24 @ 21:21:17
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0