23 Februari.

Hellu. Måste bara säga att jag inte gillar att vara sjuk, det är jobbigt att hosta hela jävla tiden. Fy!
Idag har jag gjort klart en dans usch kändes inge bra mådde bara illa . Men nu är det ju klar så. Jag har ju även redigerat bilder som ni såg kanske? Jag gillar verkligen dom bilderna Nathalie ser ut som en liten docka, lite avis på hennes jätte stora blå ögon. Nu ska jag vara otroligt snäll med mamma och hänga tvätten åt henne och kanske diska. Sen ska jag ta det lungt och krypa ner i sängen med en kopp te och kolla på film. Imorgon vill jag på skolan men jag vet inte om jag kan än får helt enkelt se! Just ja Frida hade planerat att fota mig i helgen och eftersom jag tycker om henne så mycket så får hon föra det, men för att hon få fota mig så bestämmer jag nu att hon ska hjälpa mig med en header då oxå ;) Men ha det jätte bra nu! Puss

Jag vill ha sommar så jag kan änvända mina älsklingar! ( Bilden är tagen dagen efter jag pierca mig så septum är svullet och piercingen är super sne! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0