Tema-KILLAR

Hahah ja killar.. Jag skulle fota min bror när han gjorde nå roligt med skotern men han har ju inte vart hemma i helgen så jag kunde ju inte göra det. Sen hade jag ju en annan sak och det var att jag skulle typ sitta på backen och skulle det stå ett antal kilar runt och så men jag orkade inte leta frivilliga. Så jag fick helt enkelt ta och klä ut mig ;o HAHA. Kan ju säga att jag är väääldigt glad att min mamma födde mig som tjej! Höll på att garva ihjäl mig när jag kolla mig själv i spegeln.. Ja det skulle föreställa min "drömkille" ha ha ha. Jag hoppas att han inte ser ut som mig i alla fall ;)

(jag hade till och med häng?)

Jag och frida bestämde oss för att varje vecka ska vi fota ett tema som vi sen ska lägga ut på bloggen varje söndag senast klockan 22.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0