1 Juni.

Hallu.

Jag har inga bilder, blir lite smått galen..

Idag har vi i alla fall vart på boda borg, det va as kul och jag ramlade i en sten trapp men jag är ju inte direkt smidig! Sen så har jag packat klart nästan allt laddat på med musik i mobilen ( eller ja min bror ).

Har inte riktigt fattat att det är imorgon vi åker? känns lite konstigt men sjukt bra. Det värsta är att när jag kommer hem är min älskade berta prinsessan bus stor. Vill att hon ska va pluttig hela tiden ! :(

nej fy :/

Aja jag kommer inte skriva me nu förens på onsdag kanske. Så vi hörs då :D  PUSS!

Kommentarer
Postat av: jennifer

vart ska di? =)

2011-06-01 @ 17:24:39
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0