1 Mars.

Halloj! Seriöst det här har vart en såå lång dag, vi hade Eng matte och sen tyska på formiddan och sen svenska hela eftermiddan. När jag hade matte tyckte jag att vi hade ätit lunch och sen efter tyskan tänkte jag gå hem.
Jag ville verkligen gå och träna lite idag har ju inte gjort det på jätte länge. Men pratade med mamma idag och hon tyckte att jag skulle bli riktigt krisk först så jag slipper bli sjuk igen. Så imorgon blir det nog ingen idrott heller enlig henne men jag måste nog.

En liten bild. Vet någon vilken blomma det är ? :D


Kommentarer
Postat av: amanda

guud vilken fin bild.. jag gissar på maskros

2011-03-02 @ 08:18:25
Postat av: Jimmyvilje

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-12-07 @ 11:38:40
URL: http://jimmyvilje.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0