15 Mars.

Hej hej !

Tänkte bara säga att den senaste veckan har jag vart sjukt le och inte brytt mig om min blogg.. Det är massa plugg och sen 'är jag så stressad för gymnasie fick veta att min linje kanske inte ska köra för de är så få sökande. Jävligt surt måste jag ändå säga. Det är en linje jag vill gå.  Och min syo hittade bara ett till gymnasium med den linjen och det ligger då allra allra längst ner i skåne. Vet itne om jag vill flytta dit. Aja det blir att fundera.

Ikväll ska jag ÄNTLIGEN på träning en timme, har inte vart där på sjukt länge. Ha vart sjuk och är ur form heeelt ! INTE OKEJ!

Nu blire plugga lite till inför nationella Kemi imorgon. Usch !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje vill du gå?

2011-03-15 @ 18:15:36
Postat av: Jennifer

Snygg outfit! :) <3

2011-03-16 @ 09:00:04
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0