2 Mars.

Hejsan!
Idag är ingen bra dag kan jag säga jag ville bara säga det att jag är super arg på min lärare.
Nu har jag bakat kakor för att lättat lite på hjärtat, vilket är bra! Sen blire dans.
Men nu kära ni så ska jag förtsätta på min j***a uppsats och hoppas på att i slutet är den ganska bra.

Jag har fattat att killar inte har mycket i huvudet men hallå jag trodde väl inte att det skulle va dammråttor och spindelnät innanför. Just ja det är ingen kille utan en varelse jag pratar om. 

Idag fick det bli bild fritt. (så länge..)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

men.... hora han är -.- stört asså! lover dig gumman! <3

2011-03-02 @ 20:45:45
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0