22 Mars.

Halloj !

Nu innan jag springer i väg på träning så tänkte jag lägga upp en önskelista bara för Frida^^ haha nej men hon tyckte jag skulle lägga upp den så att hon hade lite billigare saker att kolla efter ;)

* Över supersöta kläder (min stil)


* Smycken ( inte just dom men olika smycken bara)


*piercingar till näsan och septum, töjring eller plugg.


* The Arks skiva


* Vita söta strumpor som är lite höga eller precis över knäna.


* Söta hårblommor och hårsaker


* Skor (a)


* Orange och svart läppstift från make up store (y)


*Svart slips


Det är det jag kommer på nu, men vad som helst är kul ! :D
Nu ska jag springa iväg på träning (y) Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0