på gång!

Hej igen!

Fick värsta rycket och fick massa ideer till massa olika foton. Men ingen ville bli fotad.. Tråkiga människor! haha.
Ebba jag vet att du läser min blogg, så jag tycker att jag kan få fota dig någon dag för det är en sak du skulle va perfekt för det! Om du vill alltså?

Aja men sen ringde min mamma och då sa jag allt det där. Och då säger hon men ring till Kirsten. Så det är gjort och om en stund ska jag dra dit bort och fota ska bli kul!

Just nu skulle jag behöva massa personer att fota, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska ju få fota mig imorn, och det händer inte ofta!

2011-03-24 @ 20:18:26
Postat av: Ebba

Först vill jag nog veta vad det är du tänker göra? :P

2011-03-25 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0