can you be tired?!

God afton!

Har inte skrivit så mycket i veckan/helgen har inte haft någon större lust att fota eller jag har inte haft någon insperation och fantasi. Kan säga lite snabbt vad jag har gjort i helgen i lördags var jag och fotade en familj dom ville ha julkort så fotade dom, bilder kommer även komma upp här i bloggen! Sen idag har jag och mamma vart till sundsvall och kollat lite men hittade inga roliga kläder.. Men vad vi hittade va pralinformar och en pralin bok så nu sk vi baka min kära mor och jag! Bara för att jag hade tråkigt och satt och pyssla ihop en liten bild på vad som står på min önskelista i år så lägger jag upp det här! Tror inte heller att jag tar med datorn i veckan så vi hörs på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0