du bär en mask du tror ingen ser.


Älskade cambilder.. Idag är jag ledig och det är väl skönt på sitt sätt. Fick sällskap igår av christian igår mycket trevligt. Han skulle göra något så han åkte tidigt idag men men. Så nu sitter jag och har jävligt tråkigt lyssar på musik och nördar. Skulle fota för det va så fint väder men när jag gick ut försvann solen och nu när jag kom in kom den tillbaka ? Har hunnit med och snacka med Nathalite i en timme och en kvar i telefon, vi är duktiga på att prata.  Nej men så ser min dag ut får se vad kvälln bjuder på .

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du e så sjukt fin vännen!<3

2012-02-26 @ 22:10:55
URL: http://www.Nathaliiees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0