saker som hänt under 2011.

2011



Jag och mina fina flickor och petter åkte till
sundsvall på The Cluboch hade as kul! Oktober

Jag gick ut nian i bräcke skolan
och började på Palmcrantz i stan estet bild och form. Juni

Vi hade en trevlig skolavslutning,
jag och mina fina vänner satt och åt middag i båthamnen. Juni

Vi hade satt ihop en otroligt rolig och lyckad dans show. April/Maj/juni ;o

Jag fotade min kusins konfermation, väldigt roligt! Maj

Hela våran tyskagrupp i nian åkte i väg till tyskland
i ca en vecka, otroligt rolig vecka. Juni

Vi fick hem en lite gullig vovve
som jag fick döpa till Berta prinsessan bus. Maj

Jag tog och gjorde något drastiskt med mitt hår
som jag aldrig trodde jag skulle göra,
klippte side cut och senare så har jag färga topparna. Juli


Jag, Elin och Elvira drog i väg på
massa danser och hade superkul! Juli

Jag och min fina vän Elvira åkte till örebro
och slappade med sola, bada och shopping en vecka. Augusti

Det var här jag och Elin satt och såg allmänt coola ut hela sommaren.


Jag tog och pierca septum, min eviga lycka. 4 Feburari

Jag och Elvira flyttade in i en underbar liten etta i östersund. Oktober


Om man ska säga nå mer är det väl, jag saknar min gamla klass till 1000.
Jag hade en mycket härlig sommar med underbara vänner.
Typ det, kanske lägger upp ett iknande inlägg men med foton jag har tagit under året om det låter lockande.
2011 har vart ett bra år!

Kommentarer
Postat av: Frida

åh vad kul! gör det med fotona också :)

btw, jag är nu ca 4000 kr fattigare... jag har alltså köpt objektivet, men kan inte säga om det känns bra eller inte.

2012-01-03 @ 19:20:31
URL: http://bruuman.blogg.se/
Postat av: Petter

Jag va oxå med på The Club :/

2012-01-03 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0