För tillfället bara sådär.

Igår städade jag mitt rum, det händer inte så ofta... Det roligaste är att jag hatar att städar men jobbar som städerska på ett hotell hur hänger det ihop? nej men det blev himlans fint måste jag få skryta med.. Såhär ser mitt rum ut fr tillfället bara sådär.
den här otroigt fina byrån har vart ful och tråkig men då målade jag den och köpte fina knoppar  tavlan är ett av mina mästerverk (eller inte). nej men jag gillar den lite.
Nu ska jag pyssla med det på bilden och sen måla min spegel vit.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

fiiiiiiiiiiiiint. vad duktig du är som har städat.

Svar: Sv: i know jag tycker också det va duktigt gjort!
KarinSahlin

2012-07-18 @ 14:21:38
URL: http://bruuman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0