Så mycket hat.

uscha jag är sjukt frustrerad o irriterad och ja allt vad man kan vara. Hatar verkligen vissa människor som hela tiden ska förstöra för alla andra bara för att " ha roligt" ja fan vad roligt... Mamma kom på sitt jobb idag och upptäcker att hjulen på hennes jobbar buss (som förövrigt är våran vanliga bil också) är sönderskärda. och inte bara den våra släpvagnar och skottkärror också. Fan vad mogna vissa människor är . Alltså jag vill typ skratta för att dom här människorna inte fattar hur barnsligt och omoget det är ? Så nu måste vi köpa typ 10 nya däck. sen får vi väl svälta en månad.. Det är ju inte direkt billigt med däck . LESS TJEJ.

Kommentarer
Postat av: ida p

vad i helvete?? Är det sant? :O fyfan för folk!

Svar: Sv: Ja det är sant! Så irreterande!
KarinSahlin

2012-06-25 @ 17:04:30
Postat av: carola

fan vad irriterad jag blir när jag läser det här, jävla idioter!

Svar: SV: Ja jag med, så tröttsamt att vissa måste förstöra för andra!
KarinSahlin

2012-06-25 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0