23 december.

Yees idag kunnde jag verkligen sova länge härligt vare verkligen!
Klev upp och fikad eoch lite sånnt. Sen så har jag haft hur tråkigt som hälst :/
Och ringer Elin och frågar om jag vill bubbla med hon Amanda och Frida och jag blev suuuper glad verkligen sen så skrev hon att det inte gick .. :/
Tog in julkranen och klädde den, det var ju typ den fuulast granen jag har sett verkligen xD

Sen så tog jag och gjorde  middag åt mig själv , det blev vegetariskt såklart ;)

Nu sitte rjag här och skriver en dikt om mig själv.. Kanske lägger ut den här  sen om jag vågar. Är ju inte så bra på att skriva dikter !

Jag har tvingat mamma att komma hem tidigare idag , jag ska göra manikyr på henne .Det ska bli hennes julklapp tänkte fixa fotbad och ansiktsmask och göra manikys då !
Saknar fan min mamma nu! Kanske låter dummt hon har ju inte åkt bort elr så , men hon jobbar hela dagarna.
Börjar klockan 6 och kommer hon hem mellan 8och 11 på kvällen. Och när hon kommer hem går hon och lägger sog. Hon jobbar Varje dag hela tiden. Hon är typ ledig en till två dagar i månaden och då brukar hon göra pappersjobb elr så håller hon på med nått annat..
Har inte träffat na på jätte länge.. :/  <3


6 ½ timme kvar till julafton ;)  (Y)


Hörs !  puss  ♥  //   Karinsahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0