23 Augusti.

 Gud nu har sista dagen på 2009 sommarlov varit  och jag sitter och dricker en kopp blåbärs te !
 Känns  faktiskt väldigt bra att det är skola ändå tycker jag , får tbx alla rutiner igen och så , det jobbiga kommer vara
 1. jag kommer bli sååå le sååå fort !
 2. jag får inte mina älskade sovmornar till klockan 1..
 3. Vi får betyg .

 Ja där va de ^^

 Ne men idag har jag varit uppe i byn och fotat  hur mycket vatten som hälst , love it !
har även lekt paparazzi för en ekoorre ;o Fy fan vad jag jagade den ! Jag vet att den är med på varje bild men jag vet inte var på bilden .. Men aja hittat den lilla korren på en bild (y) Ni får se någon dag !

 Ja jag får se när jag har tid att redigera alla mina bilder , skola som gäller i första hand nu ..

Just ja jag ska säga att jag fick älsklings Sonic syndicate tröja ! Tack så mycket , älskar den tröjan ?!

 Men nu ska jag ta och lägga mig och kolla på film , hörs imorgon !

 Ni får en låt ! (y) Good shit ! Älskar denna låt verkligen , och sonic syndicate är fan ett va dom bästa banden !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0