24 Februari.

 Idag vare ju självaste semeldagen , även kallad fetisag ^^ HAh och ja som en slags tradition så skulle jag vara med Natha på denna dag ;D Vi fettar massa hahah händer ju bara en gång per år oxå, och sen tränar man massa :D
Hade bad på skolan oxå  ... Hade oxå matte prov ^^

 Jo men tbx till mig och Nathalie och denna dag ^^  Jo vi gick i alla fall hem till mig och fikade :P Redan då började vi brottas och körde en lek , där man ska slå varandra på ryggen ^^ Sen så gick vi in på mitt rum och lyssna på musik, och kollade på mina bilder som jag ritat. Sen börjad vi ju såklart  brottas  :P Sen vart det  tidesnas kuddkrig ska ni veta :P Härligt att få ut all ilska i kroppen kan jag lova :)

Sen så gick vi på hockey, och där träffade vi Elin Lemon och hennes syrra och sen Annie oxå ! Riktigt trevligt var det :)
 Och tack så mycket Annie för att jag fick åna din jacka (A) den va varm :D 

 Nu ska jag träna lite på hk läxan tills imorgon så skriver imorgon  :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0