10 Mars.

 Idag så kan jag ju lätt erkänna att det har vart sämsta dagen ^^ Tyska 90 min, No 90 min och sen Ma 90 minuter. Känner mig helt slut ju xD  Ja sen gick jag hem och ¨t lite mat. Sen bar det av till Kirsten , Sören, Linus och lilla Hanna :) Hanna är så sjukt söt jag döör :) Var där och var barnvakt en timme. Sen gick jag hem och bäddade min säng och städade mitt rum lite smått ^^ Sen så åkte vi och handlade , och nu sitter jag hos Frida :) Alltid lika kul tycker jag i alla fall :D
Få se vad vi hittar på nu , förmodligen tittat på kläder ;) MAN VILL JU BARA HA !!

                                                                                                    KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0