18 mars.

 Hej hoppsan sa :D

Idag så har jag vart på skolan som vanligt då! Inte det roligaste om jag säger så :P Men men , glömde matteboken och på svenskan så gjorde jag inte ett piss alls , och engelskan gjorde jag väl lite men.. Och jag fattar inte vad kilalrna i vårn klass har för jävla problem : Står och pratar skit om oss tjejer , och vi har fan inte ens gjort dom ett skit. Jag känner dom inte ens och ändå ska dom sitta och glo skratta och prata ?! Herre gud , fattar ni inte själva hur jävla omogna ni är när ni håller på sådär. Försöker vara så jävla stora och starka ! Men tro mig jag vet att när ni kommer i kontakt med nån äldre så skakar ni och gnäller ni förlåt 1000 ggr som små barn.  Väx upp för fan , ni kommer inte långt med sånt här ? bara inse liksom !    Jävla småbarn gå på dagis det är där ni hör hemma !

 Ja nu har Karin fått sitt "dagens tala ut"  känns jävligt bra ;)
Nu sitter jag hos Frida och vi sitter vid varsinn data och är sååååå soceala ;)
 Snart ska jag hem och ska jag packa och lite sånt tills imorgon för då drar bräcke högstadie till FJÄLLEN ;D Super skojj kommer det ju att bli!  Jag har även fått ett uppdrag att jag ska fota och göra bildspel och lite sånt  , kanske kan bli skojj ändå , men jag lär ju inte hinna åka så mycket tyvärr !

" Vi drar till fjällen ,fest hela kvällen. Ute och glider med snowboard och skider.
Vi drar till fjällen , fest hela kvällen. Se upp i backen för finska attacken"


                                                                                                   
KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0