31 Mars.

  Idag har jag ju vart på skolan och jag har vart otroligt jävla trött sen igåg då jag tog mina sprutor. Och jag kan ju ärligt säga att eftersom jag inte har ätit bra på jätte länge så är jag lite nervös på att få proverna. Det var för att kolla om det hade blivit nått fel efter det . Känns jobbigt måste jag säga . Ja tillbaka till dagen . Det har vart rätt dålig måste jag säga :S
Små diskutioner med dom som är mycket betydelse full. men jag hoppas att det ska bli bra för det är nått som verkligen är värt att kämpa för enligt mig! Satt och grät i ett hörn där ingen skulle så mig idag på skolan . men ja det gick över efter ett tag . men ja :/ Kamp för en av mina bästa vänner ! <3

 Sen efter skolan har jag vart med Frida och tagit itur med viktiga punkter oxå ! Skönt vare att få ut lite .
 Ja jag tycker det kan bli nått kätte fiiint väder så jag kan ta med nån ut och fota ( förmodligen frida (A) ) för jag vill fota o redigera :O men nu måste jag sova så jag orkar kolla på en film imorgon med hela högstadie kan bli myys :)

                                                Natti!

           
KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0