4 Mars.

 Hej hej !

Idag så vare inget särskilt , förutom att Frida hade kommit hem så att jag gick dit såklart ;D  SKojj skojj :)  Och som ni alla kanske ser så visade hon hur man enkelt kunde fixa bloggen så att jag skulle kunna göra det själv nästa gång jag vill byta kläder på bloggen ! (Y) Ni kan ju skriva vad ni tycker, vet att det kanske inte är riktigt är jag men vafan :P
 
 Senare så åkte jag på middag hos min faster som fyllde 40 år :P

Sen på kvällen så kollade jag och Frida på film och käkade äpple och pop popar ! Mumma ;D
 Jani så va det med denna dag ! ♥

Kommentarer
Postat av: saga

jag tycker det blev finnt :) <3

2009-03-05 @ 16:28:55
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0