5 Mars.

 Hej hej :) idag  så hände det väl inte nå särskilt alls :P Elr ja på morgonen gick jag och Frida hem till henne. Va där hela dagen och snurra runt. JA vi bestämde oss i alla fall för att göra en sy verkstad , och sydde vi en klänning till mig . Men den är inte riktigt klar än xD Sen så drack vi te hela kvällen och pratade massa skit om det mesta .. Kändes som det var lika bra. Nåra rårar kom ju oxå .  Jadu vad kan man säga liksom ?  Trevlig kväll vare i alla fall kan jag ju lova er , även om alla stunder inte var lika roliga.

 HAn tog mina tankar, han tog mitt hjärta, sen vände han sin rygg mot och gick...

Kommentarer
Postat av: amnada

Det var visst mycket du inte visste? herregud, vart har du varit dom senaste 3 veckorna? ^^ <3

2009-03-07 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0