8 Mars.

 hej hej alla läsare ;)

Idag så vaknade vi vid 10 halv 11 ochgjorde frukost . Sen kollade vi på mitt lv som pop stjärna HAHA xD
 Sen så gick jag hem och tråkade , satt mest vid datan om jag ska var helt ärlig (A)
Så skriver Frida " men du skulle med va ? Jag kommer till dig nu " OCh jag fattade inte ett skit ! Men då hade tydligen Daniel sagt att han skulle fråga mig m jag vill leka med dom ett tag ^^ Så då gick jag och Frida upp till han . Satt där ett tag , och sen gick vi hem . Åt lite middag och kom pappa hem , han hade köpt min systemkamera(Y) Så nu blir det nog lite mer bilder här på bloggen, ska försökaatt ta nermin data med alla programen för redigering och så så kommer det nog ut lite bilder ska ni se :) Ja sengick jag till Frida för jag skulle klippa hennes lugg ^^ Så platta jag hennes hår och sminkade henne till världens fjortis x)  Sen gjorde hon det på mig med^^ HAHAH jadu vilken vacker syn ni ;)
 Jao nusitter jag här och dricker te ;)
Skola imorgon kommer bli segt men ändå skönt ^^

                                   Natti natti ♥

                                                                                                             KarinSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0