God morgon alla pigga och glada !

 Hej hej ! Nu sitter jag och skriver med frida , och vi diskuterar på vad man kan hitta på en sån här lördag ? har ni några förslag ?
 Och sammtidigt sitter jag och kollar efter lite kläder :) Känns verkligen som att jag behöver nya kläder nu :O
Men jag har lite brist på Sider jag kan kolla på ^^ skulle vara jätte roligt om ni kunnde skriva nån sida som har snygga kläder ;)
Idag lär det väl faktiskt inte hända så mycket tror jag ^^ Jag ska i alla fall vara med Frida och hitta på nått , men sen kan jag ju inte säga vad vi ska göra för det har ingen av oss en jävla aning om så det är en kluring  som vi måste lösa ^^
Jao  det var väl allt jag hade och skriva för tillfället men vi hörs senare :) puss

                                                                                                                                              KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0