HELGE

hmm, jag tror inte att jag orkar lägga upp bå bilder från bydalen :P det var så många :P Kolla på   KarinSahlin@bdb istället ;)

På Fredagen var jag till moster en sväng, riktigt trevligt att se henne <3
När vi kom hem så gick jag till frida för vi hade hyrt "narnia-prins caspian" elr vafan den heter ^^ Fast frida sommnade såklart efter halva filmen -.-  Aja jag tyckte den var rätt bra jag ;D

På lördagen bar det av med sundsvall! Ja och Frida vandrar in i birsta;) Riktigt trevligt tycker jag även om jag bara köpte massa skit ^^ Sen åkte vi upp till pappa :P Satt där och kollade på robinson, tyckte det var sådär . Var ju bra nog mycket bättre när man var liten ! Och gjorde vi ansiktsmask :P

Idag så har jag och frida tagit  oss en tur på skidorna upp till ett ställe som heter "kulla" Riktigt jobbigt vare fast ändå härlit att komma ut och röra på sig istället för att sitta hemma i skiten och kolla upp i taket :o
 Det var faktiskt et riktigt äventyr! Vi åkte med friska tag och ett stooort leende på läpparna efter första vurpan. Vi kom hem och var helt sluut i kroppen och ett riktigt jobbigt ansikte ^^  Och pappa skulle såklart överaska ss med att börja knäppa kort när vi om där över ett krön ... :P Aja härligt vare att hoppa in i duschen sen ;)
Sen så fick jag ner min gammla dator, s¨å nu fattas det bara en sladd , sen har jag riktiga msn och alla mina bilder :´) Känns bra känns bra ! :) Nu ska jag kolla på Beck ;)God natt och hare bra !

               Finns här för dig , vet precis hur det är! <3

                                                                                                            KarinChristinaSahlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0