Hissa o Dissa ! ;)

 Shoho , Nu ska jag göra en "hissa o dissa" som det heter  !
 Men jag tänkte börja med dissa !


DISSA:

Alla saker tjejer köper för att håret ska växa och va glansigt, inte va tråkigt ,
man vill ha fina vågor i håret. Då köper man massa olika produkter ? konstigt tycker jag
när jag tänkte efter . Jag tycker att alla har dom här saltvattens-sprayerna för att håret ska få
"strand vågorna" i håret eller vad de va . ^^ visst det är skoj att testa men kostar bara massa pengar och i slutet tror jag inte håret mår så bra av de . men som sagt va kul att prova !


HISSA :

Sov i flätor ! Om man vill ha fina lockar så tycker jag att man lika gärna kan sova med flätor . Det tar ca 4sek att fläta och sen ska man ju ändå bara sova, på morgon plocka ut som och duhar dina super snygga vågor ! :)
Tycker att det låter såå mycket enklare och det bästa det kostar inget ! Jagtycker vågor av flätor är super snyggt !


De var allt för mina hissningar och dissningar den här gången ! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

jävla äckel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du köper ALLTID dom kläderna jag ska köpa!!!!!!!!!! jag kanske köper den ändå, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

2009-11-12 @ 12:20:42
URL: http://bruuman.blogg.se/
Postat av: Frida

moahahahaa! vad bra! skadeglädje här ;)

2009-11-12 @ 16:17:11
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0