26 Februari.

God morgon!

Igår gick jag på skolan och var jätte sjuk mådde skit dålig men jag kände att det var bra om jag gick dit idag och de så. Vi hade ju musikal hela dagen så på torsdag klockan 19.00 ska vi ha uppträdande i biosalongen här i bräcke.
På kvällen skulle vi äta mat på folkets hus så där träffade vi Nathalie och hennes pappa och syskon och Jenny och Stina, så vi fick sitta med dom och äta ! Efter det gick vi upp till dom och var där ett tag tills jag inte kunde andas mer för jag hade så ont i bihålorna och allt.

Imorse kändes det hur bra som helst kände mig inte ens sjuk längre, men nu känner jag mig dålig igen, det här är irriterade. Om det inte är bättre på ¨åndag ska jag till hälsan och kolla om jag kanske ha bihålsinflamation eller nått.. En lista på hur dagen ser ut.

* Världens bästa Frida ska fota mig, så jag får en ny header och hon får bilder förhoppningsvis är de fina oxå!
*Städa mitt rum lite.
* Baka en kaka
* Kolla på melodifestivalen med Bästa vän! (Frida)

Härligt!


Kommentarer
Postat av: amanda

men..... får jag också vara med eller?

2011-02-26 @ 15:31:26
Postat av: amanda

dom blev ganska goda ändå :)

2011-02-26 @ 16:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0