7 Mars.

Hej! Som ni kanske märkte igår så kom inte tema upp igår inte av mig och inte av frida. Vi glömde helt bort det båda två. Hahah. Men jag ska lägga ut det under dagen.
Solen lyser ute och det är såå härligt älskar fint väder.
Idag ska jag låna om min bok för jag har bara några sidor kvar iden nu. Och ta ut pengar. Gå och klippa mig hos Linda. Efter det så få vi se vad dagen bjuder på.

En bild på mig som jag tog för ca 10 sek sen! Imorse satte jag i min gamla ring i näsvingen jag få se om jag ha den imorgon när jag ska till badhuset, min plupp kommer ramla ur. Kanske inte överdrivet snyggt  ;p


Kommentarer
Postat av: elvira

hahahaha!!! Ska du gå sådär på badhuset imorn? ^^ Gulliga lilla du <3

2011-03-07 @ 16:56:08
Postat av: Jennifer

Cool bild krain :D <3

2011-03-07 @ 22:23:34
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0