20 necember.

Idag har jag mest bara haft jävligt tråkigt..

Vart hemma hela dagen. Har vart ute och kört massa skoter skojj det ! ;D
 Men jag är mest bara le på att va hemma och dryga ? ska lovet vara såhär jävla tråkigt så skulle man ju nästan lika järna kunna vart på skolan. Sitter mest hemma i sängen hela dagarna . Bara höra av er om ni vill hitta på nått !

Jag har provat kläder till julafton lite också.  Det lär väl komma nån bild på det oxå, men jag har inte alla grejer än..
Orkar inte göra nånting typ. bara lee på allt.

Det ända roliga är väl att det snart är jul , och jag får träffa alla släktingar nästan :)

Nu vet jag inte vad jag kan skriva mer men aja  hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0