24 DECEMBER !

IIIIIIIIh :D

Idag är det ju julafton!   :D

Har typ inte kunnat sova inatt.. Jag tror jag har nå sömnproblem :/
Har inte kunnat sove på flera nätter känns det som men från typ klockan 7
på morgonen kan jag somna! Jag är yhelt sjuk ju ! ;S

Jag jag har i alla fall legat och kollat på "Dumbo" idag och druckit massa te ;)

Nu har jag snart gjort mig iordning helt och det har ju tagit sin lilla tid kan jag ju lova xD
Äch lika bra det jag har ju ändå inget annat att göra så då kan jag ju hålla på att göra mig iordning hur länge jag vill!

Och kommer jag ner så ska min bror såklart börja klaga på hur jag ser ut -.-   Han skulle kasta ut mig genom fönstret :O HAHAHAHAH lycka till pöjk ;)

Jao ,när mamma kommer hem så ska vi åka och ska jag springa in till Nathalie en sväng och byta julklappar :D Hoppas verkligen att hon blir glad . Men jag är nästan säker på det jag ;)

Nu ska jag inte skriva mer!

 God jul alla goa och glaa´  :D
                     ♥
                                     //    KarinSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0