9 november .

Jao idag har jag väl inte gjort så mkt förutom att garva åt berith den hjärntvättade ! xD Sjuk människa det där ;)

Bara för att Frida nu sitter och krusa mitt hår för vi är busiga och ska vara 80 -tals brudar ;)

Nu ska jag berätta en liten historia om när jag och Frida skulle åka skidor efter min hund för nått år sen  !
Vi hade suttit på min läggda hemma och fikat och sen skulle frida ställa sig på skidorna . Så börjar Julle (min hund) springa in mot skogen och Frida gjorde inget heller! Hon bara stog på skidorna som nå jävla fåååååååån!!
Så jag fick ju ta av mig skidorna och börja kuta allt vad jag kunde efter , och slängde mig för att få tag i kopplet .Så ligger man med huvve under snön och Frida hon fatta fan inte ett skit ! Hon ba jaha!?

Hahahahahah kommer aldrig sluta garva åt det kan jag lova er ;)

 Det kan ju komma sånna här minnen ibland nu på min blogg. Asså om jag har lite att skriva om dagarna ;)

Men jag kanske skriver lite mer imorgon om kvällen :) För nu ska jag och Frida ha skit kul ochgöra jule bus , vi har huset för oss själva xD

   Puss på mig och Frida ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0