30 november.

Idag så vaknade jag nån gång vid halv 12 -12 :) kännndes skönt att sova riktigt lägne för en gångs skull .
Gick ner och tände första ljuset i adväntsljustaken :)

Satt och drack te ett tag sen gick jag och satte mig vid dum burken..

Tog in sy maskinen och skulle sy sen såg jag högen med läxor så jag gjorde läxor istället! :O
Efter det så gjorde jag mig iordning och så och åt jag lite mat och sen drog jag ner till Bräcke.
Frida jag och Jesper skulle gå på High school musical. och den var jätte dålig tycker jag!

Nu sitter jag här och dricker te och tror att jag har feber. hängig och har ont i halsen och är täpt i näsan.

Och imorgon är det skola JIPPIE! jag längtar riktigt mky.. elr så inte :O

Aja god natt med er nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0