helvete :/

Idag vaknade jag hos natha och trångt vare vi delade 3 st på en 90 säng :O
Sen kände jag att jag ville hem och duscha ^^ så jag ringde till mamma så hon fick komma o hämta mig så åkte vi hem.

När jag kom hem så gick jag och duschade jätte länge och bara satt och grinade..
Sen kom pappa hem och  då åt vi middag tillsammans hela familjen fast det var ju inte speciellt kul för ingen var glad alla grinade.
 Jag tappade mat lusten hellt och åt typ gurka.

Allt känns bara så jävla jobbigt. Varje jävla dag ska det hända nått så man få mkt att tänka på och det är fan inte kul.
 Julle var du tvungen att lämna oss ? Du fanns där när jag föddes och nu lämnade du mig. Du har funnits hos mig i 13 år och nu bara borta . 
Men samtidigt är det skönt att slippa se dig lida så otroligt mkt . Det kanske var  bärst att det blev såhär för dig skull <3


 

Kommentarer
Postat av: Frida

:/ <3

finns här gumman

2008-11-09 @ 11:40:54
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0