15 Januari.

just nu sitter frida och gör massa fiina frillor på mig :) Jag har nyss gjort massa på henne oxå , och masserade jag henne oxå. OCh medans fick jag lyssna på exakt vilken musik jag ville ! Hääärligt det ! Tror det inte har hänt förut :O
xD
Måste bara säga en sak xD Idag när vi  satt och åt idag så stog det nåra barn (inte svenska barn) . Dom stog och kollade på mig ett tag ,jag sat närmast fönstret. Och la hon händerna för sina ögon och sen pekade hon på mitt smink  ? xD
Sen räckete hon fuck you och stack :O HAHAHH fy fan vad vi garvade! kom ju tårar xD    Jävla snorungar alltså :O xD

Idag hade vi ju i alla fall en muntlig bokredovisning. Fy fan hela jag skakade, hatar sånt där! Och fy fan jag tror att det bara va jag som sket och läsa högt ur boken ! Jag skulle ju stamma och prata jätte tyst :S :/ Aja sköönt att det är över nu på ett tag!!
HAHA jadu vilken jävla dag, jag tror att jag börjar bli döööööv oxå :O Lite läskigt men :P



Dagens känslor :



Jodå idag har det faktigt kännts rätt bra! Och det var länge sen ! Så jag tänkte inte klaga så mkt idag .
Förutom att jag har börjat fått jätte ont i megne ! och mina tabletter hjälper inte. så jadu vet inte vad jag ska göra ! Men få väl gå till nån läkare !




                                                                                   ♣ KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0