17 Januari.

 Ja jag var hos Frida  :D Vi hade super kul kollat på tre filmer idag och så gick vi fram på ica en sväng oxå ^^
 Och måste bara säga det spööökar verkligen där ! :O Vi satt nere vid Fridas data o pratade och lyssna på musik. Vi var hemma själv. Och hör först Frida att det är nån som går där uppe, sen hör jag det med. Så vi tar hårspray saxar och prafym och en kniv och går upp och letar igenom hela huset inte nån ting där! Sen går vi och låseer alltan dörren och ytterdörren! Så går vi ner igen . Sitter där ett tag och hör vi samma ljud igen :O Kan ju lova att jag skakade! Men den här gången  så ringde vi till min bror o Ante! Men vi orkade inte gå upp såvi struntade i det och så fixade vi oss iordning för vi skulle på krogen o äta. Och skulle jag platta håret och hade Frida satt igång den och det visste inte jag. Så jag stopppar händerna i den och klämmer och bränner sönder händerna  :S HAha xD
 Sen så hörde vi ljudet igen och gick vi upp igen sen så kutade ut och gick ner och åt ! När vi va pååväg så hörde vi nått konstigt ljud uppe i nå träd så vi började små springa! på krogen träffade vi  Brorsan, Ante , Nicklas, Natha och Jossa. Så vi satt där och åt med dom ;D Sen när vi skulle gå hem igen så hörde vi ju samma ljud uppe i träden igen ! Kutade hem!
 Sen satt vi nere på Fridas rum och va fortfarande hemma själv och hörde ljudet uppifrån igen så vi ringde Ante och dom igen ! Sen så såg Frida en kudde flyttade sig på Amandas rum :O lääääskigt det här ju !!! Sen kom Brorsan o Ante en snabbis o kollade så det inte va nån där :P Tack för det ! x)
Ja kvällen vart riktigt kul även om vi var jätte rädd och att en viss person som är en idiot förstörde allt typ ! :@


                                                                          
KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0