18 Januari.

 Ja idag så vaknade jag och Frida och fick höra av amanda att vi hade legat o " bråka" i sömmnen och hon hade legat o ass garva :O xD  aja så spelade vi tre lite spela och så  och sen så kollade vi på " Mamma mia" kul kul Förutom att Frida kastade en Idominsalva på min läpp! Så nu sitter jag med en uppsvullen läpp , färgen är väl blå lila och jag kan fan inte ens prata :S Gör jävligt ont oxå ! Tack så mkt Frida Bruman! :O

 Aja idag så tänkte jag bara ta det lungt städa mitt rum och byta sängkläder och lite sånt. Och tänkte jag ta o kolla vad jag ska ha med mig när jag ska flytta ! För att det ska fan vara klart nu hoppas jag!
 Plus att min mamma kommer hem idag :)

                                                                                         
                                                                                           ♣  KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0