30 Juli.

 Tänkte dra gårdagen lite snabbt sådär !

Började med att jag var uppe hos pappa och myste med mina katter ! Sen så åkte jag hem och fixade mig lite , och sen vidare till mina kusiner och käkade tårta . Efter det så skulle vi hjälpa moster att ösa ur båten, men då träffade vi min andra kusin och hans tjej , så skulle vi få ut och åka båt med dom  skojj ;D Fast vi fick aldrig igång båten , och började de bli massa vågor , så det gick ända inte han skulle åka nån vatten bräda elr nått ( glömmt vad det heter för tillfället ).
Sen på kbällen knackade de på min dörr och där va Ante och frågade om jag ville hänga med ut , så vi åkte moppe och sen upp till han så var jag där till klockan 2 då jag kom på att jag kanske skulle gå hem^^ sen blev det natti natti ;)


 30 juli .

 Nu sitter jag i alla fall här , vet inte vad som händer idag alls ;s Hoppas på nått skojjsigt ! och just nu känner jag att jag vet inte hur mina pengar ska räcka ;o jag fixar ett inlägg snart på lite saker jag vill ha ;)

 Hare bra  så länge ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0