8 Juli .

 Tjoho !

 Fy fan idag tänkte jag gå och jobba , men jag orkade inte kliva upp när väckarklockan ringde var det någon som stängde av den ( inte jag ) taskigt tycker jag ! ;)

 Aja pillrade mig i alla fall upp vid ett någon gång ( hela dagen borta o de suger .. Fast ändå bättre att sova än att sitta här ? )
 Gick till mamma mendet blev inte nå jobb .. Inga pengar betyder de ;s Haha^^

 Sen kom Elin hit ! Sminkade henne o fixade håret och så ,  sen fotade jag henne ^^ Och sen blev det typ 200 bilder på oss ! Ni kanske får se dom imorgonnär  dom är lite redigerade ^^ OCh det blev verkligen 200 ;o xD

 sen gick jag ut med Frida en sväng och satt och surrade lite grann med henne . Sjukt synd om en kille som hoppade av tåget tycker jag ;o :s

 Bara lite fakta nuy , mitt mellanslag är trasigt därför kanske vissa ord sitter ihop x)

 Hare bra puss puss !

                  KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

det var fett kul :D hahaha ! <3

2009-07-09 @ 07:51:16
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahahaha! jaa, stackars killen! :o

2009-07-09 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0