7 Mars.

Idag så har jag suttit och kollat på kläder och sånt mest :P
HAr oxå åkt upp till pappa och eldat och tvättat och lite så för han är i Östersund och hjälper hans kompis att fixa en lägenhet. Och har han även köpt min system kamera som jag har sparat till i alla evighet ! känns såååå bra ;)

Sen så har jag bara suttit hemma hela dagen  xD Hua hua :P kollade på melodifestivalen med mamma ,brorsan, Ante och Erik :) Trevligt trevligt . Nu sitter jag här och kommer på att jag typ aldrig skriver blogg, elr jag skriver varje dag men ska nog börja skriva lite mer tror jag. Lite om livet och ja personer och låttexter och kläder lite allt möjligt bara ;)
 Det var det jag hade på hjärtat nu i alla fall :) 



                                                                  ♥

                                                                                                   KarinSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0