Ny design.

 Som ni kanske ser så har jag gjort om min blogg lite. Det vart inte så jätte bra tyvärr, men kännde att omjag någon gång ska bli bra så kanske jag måste börja träna ^^ Ni får säga hur ni tycker att det blev , det skulle verkligen uppskattas :)
 Jag tyckte att det blev så tråkigt med en vanlig grå bakrund , så då tog jag  en lila grå färg . Men det var ju sådär det med ..  Ska väl prova lite mer så få vi se om jag kan få till nå fint ^^

                                                                                                                         KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Frida

det var snyggt :) men du, ska du inte ändra färg på texten kanske? ^^ <3

2009-03-12 @ 15:34:42
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0