13 Mars.

Hallå! Tänkte säga lite saker om igår jag va på "räkfrossa" vilket tydligen va 10 räkor var och två små frallor var en frukost skål på 6 pers? Det klickade inte riktigt hur de tänkte där eftersom jag blev inte mätt riktigt och tänk då pappa min granne Kenneth och alla andra vuxna? Hmm :p

Efter det bärde det av till Elin och kolla på melodifestivalen! Jag hejjade på Brolle och Sara Varga men båda kom ju dåligt så.. Tycker inte alls om Eric Saades låt men han har ju större chans än Sara om man säger så. Även om hon är 10 000 ggr bättre. Mellan Danny och Eric tyckte jag Danny skulle vinna, haha. Jag visste att någon av dom skulle vinna så nu får vi hoppas att han kommer långt i nästa steg ! :p

Nu har jag vart på dans den typ 10. Mycket givande! Snart ska jag och mamma ut och gå eller springa ( jag kanske kan flörta lite med henne så vi springer! Hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0