mecka lite med skotern igår.

Hahah ja eller?  Lite sant är det ju faktiskt, håller på att ta skoterkörkort ( hallå jag karin ska ta skoterkörkort?! ) Aja vi skulle igentligen köra igår men det var 35 grader kallt och vi kände inte för det så vi fick prova byta rem istället. Trot eller ej det gick faktiskt ganska bra för både mig och nathalie, vi tar det här tillsammans så tanken är ju sen att vi ska köra så våra bröder får snörök i ögonen efter oss.. Nej men vi gick hem till mig sen och drack varm choklad med grädde för jag mena det förtjäna vi efter ha gott jätte långt i 35 grader, mina ögonfransar och håret på oss va helt fryst och vitt.

Aja nu ska jag inte sitta här längre och nörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0