17 december.

Idag så vaknade jag och såg att mitt hår var en katastrof. och gick fan inte att platta det heller :O Hemskt vill jag ju lova!
Aja fick till det lite i alla fall ^^

Kom till skolan och satt där och frös.
Sen blev det träslöjd! HAHAHHA Jag gjorde illa mig och sa nått man inte ska säga. Och stog Jonte birgersson där och sa jag "Där lärde du dig nått nytt! " och han ba "  Ja det gjorde jag. Du är som min alldeless egna syster! " HAHAHHA lite jag garvade då xD

Dagen har mest bara vart bedrövlig. Och jag går och är arg på alla jävla falska idioter hela tiden! Fattar bara inte hur man kan vara så jävla dum i huvve och hålla på sådär! Blir så less. Man vet fan snart inte vilka som är ens riktiga vänner! Alla verkar ju älska att svika folk och komma på falska rykten om en! Pallar fan inte sånt mer.  Det är så sjukt jävla taskigt det ni gör. Ni har inget eget liv därför måste ni göra så andra måsste må dåligare än vad dom redan gör! Blir lee på allt!

</3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0