19 december.

Tänkte skriva lite om julfesten igår !
Jag natha och Frida gjorde oss iordning tillsammans som vanligt ;) Och vafan skulle ni flickor göra utan mig ? ingen Karin ingen party-frilla! Bara hålla med xD

Hade min klänning och boleron, och bruna nylonstrumpbyxor! Kallt vare ju i alla fall kan jag ju lova.
Kom dit och tog oss en välkommsdrikn, och jag undrar fan vad Elin  Amanda Clara o Carola hade hett i min och Fridas xD
Vi såg serri  drogad ut på varje kort xP
 Sen så vare middag. Jag hade super sälskap med matbordet.. Elr så inte , nån neger Ulf Palm  och nåra fler!
Jao potatisgratengen var  okej att äta men kött nej nej ^^
Sen blev det ju kvällens höjdpunkt kan jag lova! Tror jag aldrig har skrattat så jävla mkt som jag gjorde då  :D

Kvällen blev ju inte precis som jag tänkt men ja ja det är mitt eget fel så få skylla mig själv där..
 Ante och Nicklas kom i alla fall och pratade med mig där på slutet! :)
   
                                      ♥




Och jag vill bara säga till en person! Du brukar aldrig prata med mig elr sitta bredvid mig. Men när jag är med äldre så duger jag!?  Fatta lee jag blir på det . Du vill bara visa hur snygg du tycker att du är och vill dumförklara mig hela tiden, så sjukt jävla irreterand ! Fattar inte ?


Kommentarer
Postat av: carola

haha, vi stoppade bara ner lite droger och sånt skoj! ;) hahah! <3

2008-12-19 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0