2-3 November.

2   November.


Idag så var jag först på skolan tråkigt som vanligt! Jag fattar verkligen inte hur dom kan vara så sn¨ål och inte bjussa på lite värme ! :O
Tur att man har gulliga vänner som sitter och värmer en :D

Kändes inge bra idag har vart nere hela dan. Har kännts jobbigt allt !
Och det blir ju inte precis bättre av att alla går och säger att man är sur hela tiden, då blir man ju fan sur !
Och en viss persom får jag ju snart damp på! Du är jobbig och tror verkligen att du är nått som du inte är . Kommer fram och prata med mig och du vet att jag hatar dig ! :O
Blää på den personen!

Sen efter skolan gick jag men Frida och Jesper sen tog jag av ner till mamma och åt lite mat.
Efter det så gick jag och skulle kolla vad ungarna gjorde för skojj (Frida o Jesper) så jag gick till Frida :P
KOmmer man dit sitter dom och kollar på "Kniven i hjärtat" :´)

Sen ringde jag till Nicklas och gick jag dit och var hos han hela kvällen och hade roligt :) Även om jag satt och halv sov xD

3. november.

Finns inte så mkt att säga om idag ..
Jag sitter hemma och är sjuk, röda fläckar i  ansiktet och feber och jävligt förskyld :S JOBBIGT !

HAr ialla fall vart ute och fottat och ute o gått med min hund :)

                           



                            ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0