22 december.

Tänkte berätta lite om igår !

Åkte ner till Amanda och Frida. Och satte dom på nån skit dålig låt! Och helt plötsligt står man där med lila peruk,röda kinder en prick i pannan och ensån här kjol som man måste viffta på röven i ;)
Och kom vi på värsta dansen !
Sen så skulle vi ju vara "horor" i alla fall jag då xD och dansade vi till nå andra låtar oxå :P Kvällen blev riktigt sen :P Men vafan det är ju lov och då ska man ju passa på :D
Så här snygga va vi ;)


Idag så har jag Frida Elin och Amanda varit hos Elin och bakat pepparkakor ! :P
Skojj vare kan jag ju lova er. HAHAHA och Elin ska ju såklart jämt hitta på nått så hon började kasta mjöl på Frida så hade dom mjölkrig xD Haha Frida hade svarta hår och svarta kläder. Och elin hade blont hår och vita kläder så efter ett tag var Frida lika vit som elin :P Sjuka ungar xD

Aja sen när jag kom hem så har jag fan bara städat mitt rum och nu känns det förjävla bra kan jag lova! Helt utmattad men vafan så ska det ju vara :P
Jag har ränsat min garderob hittade massa oanvända grejer som jag inte vill ha kvar så ni får säga till om ni vill kolla. Det är faktiskt bådå fina och söta kläder med där! Men det är inget i min stil :)


2 Dagar kvar till julafton :D
god natt !
<3

Kommentarer
Postat av: elin

det var kul med mjölkrig ;D & JAG VILL KOLLA KLÄDER!!!!! <3

2008-12-23 @ 18:17:23
Postat av: frida

vadfan?! Horor? :o :o det var väl ändå liiiite att taa i :s haha! vi var ju bara skitsnygga "bellydancers" ;)



& JAG VILL OCKSÅ KOLLA KLÄDER!!! :D

2008-12-25 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0