25 december.

Jo det här börjar bli en vana att inte kunna sova på
nätterna.
Idag så har familjen vart hos farmor .. Och nu kan
Ju gissa vad jag tycker om att vara där! JIPPIE! Elr så
inte alss! Men jag skulle ju i alla fall få min julklapp. Fick
två rosa hjärtörhengen och gissa på en skala 1-10 hur glad
jag blev för det ? ;)     -.-
Aja jag fick oxh 650 kronor så nu i mellandagarna blir det väl att åka
och köpa min systemkamera äntligen :D
Jag har vart till Frida och lånat två säsonger av One tree hill, så jag ska kunna
göra nått på nätterna eftersom jag inte kan sova !
Ja det är väl min dag då! Inte så intresant kanske men vafan ;)

                     höörs ;)     ♥
                            
                                                           / KarinSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0